منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین اخبار
آدرس دانشگاه
آموزش
آموزش های آزاد
اسلایدر
اطلاعیه ها
برگزیده ها
پیوندها
زمانبندی برنامه کلاسی دانشگاه
فرهنگی و دانشجویی
فناوری و پژوهش
منو
هدر
همایش ها
ورود
آخرین اخبار
1396/11/18 چهارشنبه
برگزاری مراسم جشن انقلاب در دانشگاه پیام نور مرکز میانه

.




به گزارش
روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میانه در مورخه 17 بهمن ماه سالجاری مراسم جشن انقلاب به مناسبت دهه مبارکه فجر با حضور جانشین تیپ 36 پیاده مکانیزه مستقل میانه، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میانه، ریاست دانشگاه، اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

بعد از تلاوت قرآن کریم توسط علی انگوتی قاری نمونه کشوری و دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام نورمیانه و بلافاصله با اجرای سرود ملی توسط گروه موزیک تیپ 36  ارتش آغازگراین برنامه بودند.

سپس دکتر مهدی مرادی ریاست دانشگاه پیام نور میانه ضمن تقدیر از زحمات امورفرهنگی وبسیج دانشجویی دانشگاه در برگزاری این مراسم با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این انقلاب به‌سادگی به دست ما نرسیده است و دشمنان همچنان برای انحراف آن در تلاشند ایشان افزوند: ما خون‌های زیادی برای این انقلاب در جامعه داده‌ایم که امروز در راستای خون آن‌ها مدیون هستیم و باید با پیروی از ولایت‌فقیه و ولایت‌پذیری در جهت اعتلای انقلاب گام برداریم.

در ادامه سخنران برنامه سرهنگ محمدبیرامی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میانه با ارزشمند خواندن این مراسم و تقدیر از مسئولین برگزاری اظهار نمود: پیروزی انقلاب اسلامی، برکات بسیار زیادی برای ایران اسلامی داشته؛ ولی ارزشمندترین کار انقلاب اسلامی، تولد دوباره اسلام بعد از پیروزی انقلاب بود.

وی افزود: باید یادآوری کنیم انقلاب ما تولد دوباره اسلام ناب محمدی بوده و تمام برکات نظام ما شالوده تفکر اسلامی ماست.

سرهنگ بیرامی خاطر نشان کرد: اسلام با عقایدش، نقشه با راهش، احکام با ابزارش و اخلاق با اراده قوی در  پایبندی و عمل به واجبات و ترک محرمات است که از طرف انبیاء و رسول گرامی اسلام وضع شده و اصولا چنین نقشه راهی هرگز شکست نخواهد خورد و همیشه پیروز است.

 سرهنگ بیرامی، انقلاب اسلامی را یک تهاجم فرهنگی به سمت جهان غرب عنوان کرد و افزود: انقلاب ما توانست ارزش­ها و اندیشه مقدس خود را تا عمق مرزهای بلوک غرب و شرق به گوش جهانیان برساند و بحمدلله در سال های اخیر شاهد جنبش­های بیداری اسلامی و تحولات پیرامون آن، که محصول صدور این انقلاب م­باشد، که این از اهداف رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای است، بوده ایم.

 همچنین در بخش دیگری از مراسم، گروه موزیک ارتش به نواختن آهنگ­های انقلابی که یادآور خاطرات خوش دوران انقلاب بود، پرداختند، و مسابقه بین دانشجویان و اهدای جوایز به فعالین فرهنگی و مخترعین دانشگاه ازجمله برنامه های این جشن بود.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر