منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین اخبار
آدرس دانشگاه
آموزش
آموزش های آزاد
اسلایدر
اطلاعیه ها
برگزیده ها
پیوندها
زمانبندی برنامه کلاسی دانشگاه
فرهنگی و دانشجویی
فناوری و پژوهش
منو
هدر
همایش ها
ورود
آخرین اخبار
1397/4/23 شنبه
جلسه هماهنگی ارائه خدمات مشاوره و انتخاب رشته تحصیلی در دانشگاه پیام نور میانه برگزار شد

.

 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور میانه جلسه هماهنگی در خصوص ارائه خدمات مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته به داوطلبین کنکور سراسری در مورخه 23 تیرماه 97 در دانشگاه پیام نور میانه برگزار شد.
در این جلسه که با حضور ریاست، کارکنان دانشگاه پیام نور میانه و ریاست و معاونین اداره آموزش و پرورش، مدیران مدارس و مشاورین تحصیلی شهرستان میانه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر مرادی ریاست دانشگاه پیام نور میانه ضمن تبریک سالروز میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(ع) به اهمیت برنامه ریزی جهت مشاوره تحصیلی داوطلبین کنکور اشاره کردند و آمادگی دانشگاه پیام نور را در برگزاری همایش رایگان کنکور و ارائه مشاوره انتخاب رشته توسط بهترین مشاورین دانشگاهی و شهرستانی طی روزهای انتخاب رشته را اعلام کرند.
در ادامه دکتر ساجدی فر معاونت اداره کل و ریاست آموزش و پرورش شهرستان میانه ضمن قدردانی از برگزاری عالی کنکور سراسری امسال به مسئولیت دانشگاه پیام نور از برنامه های این دانشگاه در جهت مشاوره تحصیلی و ارائه خدمات انتخاب رشته استقبال نمودند. در ادامه مدیران مدارس و مشاورین تحصیلی نظرات خود را در راستای مشاوره هرچه بهتر و کمک به انتخاب رشته داوطلبین کنکور ارائه نمودند.
لازم به ذکر است زمان انتخاب رشته کنکور سراسری طی روزهای 14 الی 19 تیرماه سال جاری در محل دانشگاه پیام نور دایر خواهد بود.






 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر