منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین اخبار
آدرس دانشگاه
آموزش
آموزش های آزاد
اسلایدر
اطلاعیه ها
برگزیده ها
پیوندها
زمانبندی برنامه کلاسی دانشگاه
فرهنگی و دانشجویی
فناوری و پژوهش
منو
هدر
همایش ها
ورود
آخرین اخبار
1397/2/27 پنجشنبه
جلسه هم اندیشی درخصوص حمایت از کالای ایرانی در دانشگاه پیام نور مرکز میانه برگزار شد

.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میانه، جلسه هم اندیشی اساتید دانشگاه پیام نور میانه با موضوع تحقق شعار سال حمایت از کالای ایرانی در 26 اردیبهشت ماه سالجاری با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر جلیلی مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور استان آذربایجان شرقی و دکتر عباسی دبیر دفتر هم اندیشی اساتید، دکتر مرادی ریاست دانشگاه پیام نور مرکز میانه، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا خزاعی، اساتید و نخبگان دانشگاه پیام نورمیانه در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.




درابتدای جلسه دکتر مرادی ضمن خوش آمدگویی و تقدیر و تشکر از تلاش های اساتید محترم در زمینه آموزش و حضور پرشور در جلسه هم اندیشی اظهار داشتند: نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی بسیار عالمانه و هوشمندانه هست. ایشان، خرید و حمایت از کالای داخلی را عامل افزایش تولید ناخالص داخلی، رشد و پیشرفت اقتصادی، ایجاد بازار رقابتی، افزایش درآمد سرانه ملی، رفاه و اشتغال زایی بیشتر دانستند. همچنین به نقش مهم دانشگاه از طریق تولید علمی که منجر به افزایش بهره وری در صنعت و درنهایت تولید ثروت گردد اشاره نمودند.

در ادامه دکتر عباسی دبیر هم اندیشی، به تبیین موضوع پرداخته و عنوان کردند: با توجه به اینکه همه ما در جامعه مصرف کننده هستیم و این باعث پیشرفت شرکت­ها، موسسات و بنگاههای اقتصادی می شود، پس در نتیجه تک تک و فرد به فرد آحاد جامعه می تواند به عنوان فرد تاثیر گذار در جامعه فعالیت داشته باشد. ما در این جلسه به دنبال اهدافی هستیم که با توجه به مشکلاتی که جامعه ما در زمینه تولید و صنعت دارد بتوانیم با بهره گیری از نظرات ثمربخش اساتید محترم در زمینه علم و صنعت، در جهت رشد اقتصادی کشور سهم مؤثری ایفا نماییم.




در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر جلیلی مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان ضمن تشکر از حضور اساتید در جلسه هم اندیشی، با اشاره به فرمایشات علی علیه السلام که فرمودند "کسی که در رای خویش مستبد باشد، هلاک می شود و کسی که با مردان مشورت نماید، در عقلهای آنان شریک خواهد شد.  بیان نمودند: هدف از تشکیل جلسه هم اندیشی استفاده از نظرات اساتید در عرصه های عملی است، ایشان با تاکید بر نقش اساتید دانشگاه در تعلیم  و تعلم، علم وصنعت و فرهنگ سازی و تحقق شعار سال از اساتید حاضر در جمع خواستند نظرات و دیدگاههای خود را درباره نقش دانشگاه در حمایت از کالای ایرانی ابراز دارند که هر کدام از اساتید به بیان نظرات خویش در این مورد پرداختند.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر