منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین اخبار
آدرس دانشگاه
آموزش
آموزش های آزاد
اسلایدر
اطلاعیه ها
برگزیده ها
پیوندها
زمانبندی برنامه کلاسی دانشگاه
فرهنگی و دانشجویی
فناوری و پژوهش
منو
هدر
همایش ها
ورود
آخرین اخبار
1397/8/12 شنبه
((بیانیه جامعه دانشگاهیان پیام نور مرکز میانه به مناسبت 13آبان سال 1397))

.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میانه متن بیانیه به شرح ذیل است:

سيزدهم آبان ماه نقطه عطفی در تاريخ آزادگی ملت سرافراز ايران عزیزمان است. این روز صرفاً یک رویداد تاریخی نیست، بلکه واقعه‌ای تاریخ‌ساز، ماندگار و تأثیرگذار است. که در هر کدام از این وقایع مصادیقی از پایداری، فداکاری و مقاومت جهادگونه از سوی ملت قهرمان ایران اسلامی بر علیه نظام سلطه استکبار وجود دارد. تبعید رهبر کبیر انقلاب به ترکیه در سال 1343،جنايت وحشيانه رژيم پهلوی در قتل عام دانش‌آموزان حماسه‌آفرين انقلاب در سال 1357 و تسخير لانه جاسوسی آمريكا در سال 1358 نمونه ای از رويدادهای مهم انقلاب در این روز است که صدای آزادی‌خواهی و استكبارستيزی ملت ايران را به گوش جهانيان رسانيد و باعث شد كه اين روز به نام روز ملی مبارزه با استكبار نام‌گذاری شود.

مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی از آموزه‌های مسلم دینی ماست و هر کس که اعتقاداتش ریشه در کربلا داشته باشد، هیچ وقت زیر بار ستم و ذلت نمی‌رود چنان که ما نیز تا بحال نرفته و نخواهیم رفت و با وجود تمام تحریم‌ها و فشارها از پای نخواهیم نشست و آماده نثار جان خود در راه ولی امر خود یعنی رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای(مدظله العالی) هستیم و در مقابل استکبار جهانی مستحکم ایستاده‌ایم و این ایستادگی را روز سیزده آبان، روز ابراز خشم و نفرت علیه مستکبران جهانی با مشت‌هایی گره کرده و فریادهایی رعد آسا به معرض نمایش خواهیم گذاشت و آتش قهر خود را در خرمن بیدادگران تاریخ خواهیم انداخت چرا که ما مفسّران « اَشِدّاءُ عَلَی‌الکُفّار وَ رُحَماءُ بَینَهُم » هستیم.

از آنجایی که دولت جنایتکار آمریکا امروز تلاش می‌کند تا چهره‌ی سیاه خود را برای ملت ایران اسلامی با اعمال تحریم های ظالمانه تمام و کمال نشان دهد. لذا ما دانشگاهیان دانشگاه پیام نور میانه ضمن عرض تسلیت سالروز وفات نبی اکرم حضرت محمد(ص) وشهادت حضرت امام رضا(ع) با ایمان راسخ با وجود تمام تحریم‌ها خم به ابرو نیاورده و به مقابله با یزیدیان خواهیم پرداخت و ضمن حضور گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان سال 97، از احاد مردم شهید‌پرور شهرستان میانه، به ویژه دانشگاهیان و دانش آموزان عزیز دعوت می‌کنیم؛ تا با حضور پرشکوه وقدرتمند خود در راهپیمایی این روز «با شعار مرگ بر آمریکا»، لرزه بر اندام پوشالی آمریکا بیندازند و خشم و نفرت خود از دولت‌های استکباری اعلام کنند و یک بار دیگر با حضور انقلابی خود توطئه های‌ استکبار جهانی را نقش برآب نمایند.

دانشگاهیان پیام نور مرکز میانه


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر