منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین اخبار
آدرس دانشگاه
آموزش
آموزش های آزاد
اسلایدر
اطلاعیه ها
برگزیده ها
پیوندها
زمانبندی برنامه کلاسی دانشگاه
فرهنگی و دانشجویی
فناوری و پژوهش
منو
هدر
همایش ها
ورود
آخرین اخبار
1397/8/22 سه‌شنبه
اردوی توجیهی، فرهنگی و ورزشی برای دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام نور میانه برگزار شد

.


 


به گزارش
  روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میانه،  اردوي توجيهي، فرهنگي و ورزشي دانشجویان ورودی 97 در مورخه 21 آبان ماه سالجاری در سالن تربیت بدنی شهرستان میانه برگزار گردید.


 دکترمهدی مرادی ریاست دانشگاه پیام نور مرکز میانه درجمع دانشجویان جدید الورود این دانشگاه ضمن تبريك و خوشامدگويي به دانشجويان با توصيه به دانشجويان به فعاليت در زمينه هاي علمي و فرهنگي و فوق برنامه جهت رشد و بالندگي دانشگاه، انتظار دانشگاه از دانشجويان به ويژه جديدالورودها كه با برنامه ريزي در عرصه هاي مختلف علمي، فرهنگي و پژوهشي، كه امروزه بستر آن در دانشگاه فراهم است، پرداخت و خواستار تلاش و کوشش آنها شد.

ایشان، كمترين شهريه دانشگاهي، كيفيت بالاي آموزشي ، اختياري بودن حضور در كلاس، اعطاي وام تحصيلي و برگزاري آزمونهاي الكترونيكي منظم را از جمله مزاياي دانشگاه پيام نور دانست و سپس ضمن معرفي كاركنان واحدهاي مختلف دانشگاه و مسئوليت آنها، شان منزلت دانشجويان پيام نور را بسيار بزرگ دانست و افزود: اين منزلت با تلاش و كوشش مضاعف شايسته پاسداري است.
 

لازم به ذکر است، در اردوي توجيهي، فرهنگي و ورزشي دانشگاه، مسابقات طناب‌کشی و دارت، دوی استقامت، وتیراندازی توسط دانشگاه پیام نور میانه برگزارشد و جوایزی  به نفرات برتر مسابقات اهدا گردید.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر