منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین اخبار
آدرس دانشگاه
آموزش
آموزش های آزاد
اسلایدر
اطلاعیه ها
برگزیده ها
پیوندها
زمانبندی برنامه کلاسی دانشگاه
فرهنگی و دانشجویی
فناوری و پژوهش
منو
هدر
همایش ها
ورود
آخرین اخبار
1400/9/6 شنبه
نشست روشنگری و بصیرت افزایی در دانشگاه پیام نور مرکز میانه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه نشست روشنگری و بصیرت افزایی بمناسبت هفته بسیج به همت امور فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشگاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای سلیمی مدیر حوزه علمیه شهرستان میانه، ریاست و کارکنان دانشگاه، سرهنگ کیانی مسئول حوزه کارمندی شهید کلاهدوز شهرستان میانه، حبیبی مسئول بسیج دانشجویی و جمعی از دانشجویان بسیجی در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور میانه برگزار شد.

.



به گزارش روابط عمومی دانشگاه
نشست روشنگری و بصیرت افزایی بمناسبت هفته بسیج به همت امور فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشگاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای سلیمی مدیر حوزه علمیه شهرستان میانه، ریاست و کارکنان دانشگاه، سرهنگ کیانی مسئول حوزه کارمندی شهید کلاهدوز شهرستان میانه، حبیبی مسئول بسیج دانشجویی  و جمعی از دانشجویان بسیجی در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور میانه برگزار شد.
 


در ابتدای این مراسم دکتر مرادی ریاست دانشگاه ضمن خیر مقدم گویی به حضار به بیان نقش بسیج و ایثارگریهایی که از بدو انقلاب تاکنون انجام شده پرداخت.


 
 
در ادامه سخنران مراسم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای سلیمی، به بیان فداکاریها و جان فشانی های بسیجیان در طول جنگ تحمیلی و دفاع از حرم پرداختند و بسیج را اسوه فداکاری دانستند.
 

 
در انتهای مراسم از بسیجیان نمونه دانشگاه با اهدا هدایایی تقدیر نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر