منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین اخبار
آدرس دانشگاه
آموزش
آموزش های آزاد
اسلایدر
اطلاعیه ها
برگزیده ها
پیوندها
زمانبندی برنامه کلاسی دانشگاه
فرهنگی و دانشجویی
فناوری و پژوهش
منو
هدر
همایش ها
ورود
آخرین اخبار
1400/9/3 چهارشنبه
دیدار دانشگاهیان و مراکز آموزش عالی شهرستان میانه با فرماندهی مقاومت سپاه میانه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میانه، سرهنگ پاسدار حسین محمدی، به مناسبت هفته بسیج و در آیین دیدار دانشگاهیان و مراکز آموزش عالی شهرستان، همراهی و همکاری بیشتر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با حوزه بسیج دانشجویی را مهم و ضروری دانست

.

img_6522_d3ba.jpg


 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز میانه، سرهنگ پاسدار حسین محمدی، به مناسبت هفته بسیج و در آیین دیدار دانشگاهیان و مراکز آموزش عالی شهرستان، همراهی و همکاری بیشتر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با حوزه بسیج دانشجویی را مهم و ضروری دانست و اظهار کرد: حلاوتی که در فضاهای آموزشی دانشگاه ها وجود دارد و زمانی که جامعه هدف در آنها به سرمنزل مقصد خود می رسد، سنگینی کار فراموش می شود و نتیجه آن بسیار لذت بخش خواهد بود.

img_6528_bve6.jpg

وی به دیدگاه مقام معظم رهبری در مورد دانشگاه ها پرداخت و افزود: نگرش مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) نسبت به دانشگاه ها، طبیعتاً بایستی تعلیم با امکان تربیت همراه بوده و به فرصت تبدیل شود. چون ظرفیت های بزرگی در مجموعه های آموزش عالی دیده شده است.
فرمانده سپاه ناحیه میانه، تاکید کرد: دانشجویان و استادان، تفکر ارزشمند و سازنده ای دارند که در جامعه ما حرفی برای گفتن دارند. زیرا که می توان با تفکر آنها جامعه را ساخت.
او با بیان اینکه، دشمن برا منحرف ساختن ذهن دانشجو و جوانان ما سرمایه گذاری عظیمی انجام داده است گفت: دشمنان نظام نگران آن هستند که جهش فکری بسیار مؤثری در جامعه ما حاکم شده و این در سایه تعلیم با امکان تربیت مناسب و سازنده جوانان ما در فضای آموزشی دانشگاه ها بوده است.
محمدی با اشاره به پتانسیل و قابلیت های بالای دانشگاه های شهرستان میانه و تبدیل آنها به فرصت بیان کرد: غفلت از دانشگاه و دانشجو، قابل حل و جبران نیست. با ظرفیت های بزرگ دانشگاه ها می توان یک کشور را ساخت؛ پس باید به آنها اعتماد کنیم تا همانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ها تحویل جامعه مان بدهیم.
وی با تاکید بر اینکه، حاج قاسم سلیمانی برای ما یک مکتب بود که خودش را برای دنیا نشان داد افزود: حاج قاسم سلیمانی مصداق یک رویش اسلامی بود که برای جهانیان ثابت شد که در ایران اسلامی غیور مردان زیادی از این سلیمانی ها داریم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر